Prace naukowe na stopień

Informacje na temat spisu źródeł papierowych

Tytułsortuj malejąco Rok wydania Autor Promotor Miejsce wydania
Wizerunek służby cywilnej jako pracodawcy - analiza działań employer branding wybranych urzędów administracji rządowej (praca magisterska) 2013 Elżbieta Półtorak-Lipska dr hab. Jolanta Arcimowicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
"Bo zupa była za słona", czyli kampanie społeczne dotyczące problemów współczesnej obyczajowości codziennej w Polsce (praca magisterska) 2012 Wioleta Kukawska prof. UW dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
"My" i "ONI" w telewizyjnych reklamach politycznych Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej - kampania z października 2007 roku (praca magisterska) 2008 MajaMikielska prof. UW, dr hab. Iwona Jakubowska-Branicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Analiza porównawcza sposobów reklamowania produktów i usług na billboardach zlokalizowanych przy ulicy Modlińskiej i Alejach Jerozolimskich w Warszawie (praca licencjacka) 2015 Izabela Jachimczyk dr Tomasz Olczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Analiza wizerunku dziecka we współczesnej reklamie telewizyjnej (praca magisterska) 2014 Magdalena Barcik prof. dr hab. Bogusław Nierenberg Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Antysemicka propaganda filmowa w totalitaryzmie nazistowskim na przykładzie filmu Żyd Süss Veita Harlana 2013 Aleksandra Wesołowska dr hab. Paweł Możdżyński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Autoprezentacyjne aspekty kreowania wizerunku marek samochodowych (praca magisterska) 2008 Anna Brodacka dr Ewa Gniazdowska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Autorytet anonimowy i postać eksperta w reklamie telewizyjnej (praca magisterska) 2007 Anna Kozak-Strojecka prof. UW, dr hab. Iwona Jakubowska-Branicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Dążenie do zmiany zachowań i postaw społecznych w konsekwencji zagrożenia chorobą AIDS. Przykład strategii marketingu społecznego (Praca magisterska) 2000 Kaja Sikorska dr Barbara Frątczak-Rudnicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Socjologii
Dyplomacja Chopina. Wymiana i promocja kultury europejskiej na przykładzie obchodów Roku Chopinowskiego (praca magisterska) 2011 Marcin Łukasik dr hab., prof. UW Ewa Stasiak-Jazukiewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Działalność Muzeum Podlaskiego w Białymstoku (praca magisterska) 2005 Michał Radel prof. dr hab. Antoni Mironowicz Białystok (Uniwersytet w Białymstoku) Instytut Historii i Nauk Politycznych
Dzisiejsza reklama jako hiperrzeczywistość. Analiza współczesnego społeczeństwa konsumpcyjnego na podstawie teorii Jeana Baudrillarda (praca magisterska) 2011 Marta Kociorska prof. dr hab. Paweł Dybel Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Erotyzacja spektakli kultury popularnej. Analiza badawcza kampanii reklamowych mody z lat 2003-2013 (praca licencjacka) 2014 Karolina Becker dr hab. Mariola Bieńko Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Etyka w reklamie. System samoregulacji w obronie norm moralnych (praca magisterska) 2007 Marcin Malinowski prof. UW, dr hab. Iwona Jakubowska-Branicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Etyka we współczesnej reklamie telewizyjnej w Polsce (praca magisterska) 2009 Beata Pichalska prof. dr hab. Krzysztof Kiciński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Etyka współczesnej reklamy komercyjnej w subiektywnej ocenie odbiorców (praca magisterska) 2012 Aleksandra Zboina prof. UW dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Fenomen marketingu w języku Foucaulta i Giddensa (praca magisterska) 2006 Henryk Klawe prof. UW, dr hab. Elżbieta Zakrzewska-Manterys Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Fotografia jako wizualny język turystyki opisujący innego (praca magisterska) 2010 Paulina Czarnecka prof. UW dr hab. Barbara Fatyga Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Humor w reklamie (praca magisterska) 2005 Marta Miecińska prof. dr hab. Aldona Jawłowska-Konstanciak Warszawa Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
Imprezy i rekonstrukcje historyczne XVII w. jako promocja turystyki historycznej i kultury sarmackiej (praca magisterska) 2011 Aleksander Ciok prof. dr hab. Andrzej Kowalczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Geografii i Studiów Regionalnych
Językowy model promocji kultury na przykładzie Hiszpanii (praca magisterska) 2013 Marta Czarnecka dr hab. Jan Wojciechowski Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Kampania „Współczucie nie wystarczy”. Studium przypadku kampanii społecznej (Praca magisterska) 2000 Ireneusz Falba dr Barbara Frątczak-Rudnicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Socjologii
Kampania społeczna jako narzędzie przeciwdziałania przemocy wobec dzieci (praca licencjacka) 2011 Karolina Kapral dr Barbara Lewenstein Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Kobiety i mężczyźni jako odbiorcy współczesnej reklamy (praca magisterska) 2012 Agnieszka Wójcik-Uchmańska prof. dr hab. Anna Kwak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Komunikacja werbalna i niewerbalna w działaniach marketingu politycznego (praca licencjacka) 2015 Agnieszka Paczuska dr Bogna Szymkiewicz-Kowalska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Komunikacja wizualna w chaosie miasta. Reklama zewnętrzna a przestrzeń publiczna Warszawy (praca magisterska) 2007 Anna Makłowska prof. dr hab. Małgorzata Fuszara Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Komunikowanie i kreowanie wizerunku instytucji kultury w mediach społecznościowych (praca licencjacka) 2013 Alicja Szewczyk dr Tomasz Olczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Kontrowersje wokół erotyki w reklamie (praca magisterska) 2012 Karolina Lipska prof. dr hab. Krzysztof Kiciński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Kreowanie wizerunku miasta przez instytucję kultury na przykładzie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa (praca magisterska) 2011 Joanna Cygan dr hab. Jan Wojciechowski Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Kryzys męskości? Przekraczanie kulturowych kodów płci na przykładzie reklamy Old Spice Bahamas (praca licencjacka) 2013 Marika Michalak dr Albert Jawłowski Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Kształtowanie rzeczywistości społecznej przez trzeci sektor. Analiza reklam społecznych (praca magisterska) 2006 Katarzyna Pękacka prof. UW dr hab. Barbara Fatyga Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Kultura ludowa mieszkańców Podlasia jako międzynarodowa atrakcja turystyczna (praca magisterska) 2013 Paulina Dmitruk prof. dr hab. Bazyli Poskrobko Białystok (Uniwersytet w Białymstoku) Wydział Ekonomii i Zarządzania
Kultura Podlasia w telewizji regionalnej (praca magisterska) 2004 Jolanta Malicka prof. dr hab. Sław Krzemień-Ojak Białystok (Uniwersytet w Białymstoku) Instytut Filologii Polskiej
Mali rycerze Hochlandu - reklama w świecie przedszkolaka (praca magisterska) 2013 Joanna Ostapiak prof. UW dr hab. Barbara Fatyga Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Manipulacje we współczesnych reklamach telewizyjnych (praca licencjacka) 2015 Maciej Martowski dr Bogna Szymkiewicz-Kowalska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Marka jako czynnik determinujący styl życia (praca magisterska) 2006 Justyna Świątkiewicz prof. dr hab. Jerzy Olędzki Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Instytut Dziennikarstwa
Marka własna i jej klient (praca licencjacka) 2013 Jacek Kułak dr Ewa Gniazdowska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Marketing jako forma komunikacji (Praca magisterska) 2000 Małgorzata Łęska prof. dr hab. Leszek Korporowicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Socjologii
Moda na markę jako przejaw globalizacji konsumpcji na przykładzie stylu życia młodzieży (praca magisterska) 2006 Blanka Sonczyk prof. UW, dr hab. Jolanta Rogala-Obłękowska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Natarczywość reklamy. Skuteczny sposób promocji czy łamanie praw etyki? (praca licencjacka) 2010 Robert Chruściak dr Marek Kłosiński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Nowe formy promocji kultury w telewizji, na przykładzie kanału tematycznego TVP Kultura (praca magisterska) 2013 Marcin Kamiński dr Marek Kłosiński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Obraz społeczeństwa w reklamach społecznych i komercyjnych (praca licencjacka) 2014 Anna Pałgan dr Robert Sobiech Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Obraz sportu w reklamie - wyznaczniki sportu w świecie konsumpcji (praca magisterska) 2014 Magdalena Kłaput prof. dr hab. Bogusław Nierenberg Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Od stereotypu do archetypu. Wizerunek kobiety we współczesnym dyskursie reklamowym (praca licencjacka) 2012 Joanna Bereza dr hab. Jacek Kochanowski Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Oddziaływanie reklamy telewizyjnej na dzieci w wieku przedszkolnym (praca magisterska) 2007 Justyna Dzierżanowska prof. dr hab. Małgorzata Fuszara Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Opinia publiczna a reklama (praca licencjacka) 2011 Izabella Komosa dr Robert Sobiech Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Opinie studentów wobec kontrowersyjnych form reklam. Porno szyk (praca magisterska) 2008 Magdalena Nalepa prof. dr hab. Małgorzata Fuszara Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Plakat artystyczny jako element kształtowania wizerunku teatru (praca magisterska) 2012 Natalia Dydo prof. dr hab. Emil Orzechowski Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Podstawy, funkcje i konsekwencje zjawiska osobowości marki (praca magisterska) 2012 Żaneta Kaniewska prof. UW dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Product plasement w mediach jako narzędzie promocji produktów, marek, zachowań (praca magisterska) 2012 Karolina Fiszer prof. UW dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Promocja Hiszpanii i kultury hiszpańskiej w Polsce (praca magisterska) 2011 Monika Rząca dr hab. Michał Gajlewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Promocja i finansowanie dziedzictwa kultury (praca magisterska) 2005 Anna Rywczyńska dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. UW Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Instytut Dziennikarstwa
Promocja i public relations instytucji kultury na przykładzie Domu Kultury Śródmieście w Warszawie (praca magisterska) 2007 Krzysztof Jaczewski prof. dr hab. Remigiusz Krzyżewski Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Zarządzania
Promocja i rola kultury w małych miejscowościach na przykładzie Urli (praca licencjacka) 2008 Milena Biroza dr Iwona Pugacewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Historyczny
Promocja instytucji kultury w mediach społecznościowych (praca magisterska) 2013 Olga Gumieniak dr hab. ukasz Gaweł Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Promocja instytucji kultury w mediach społecznościowych (praca magisterska) 2012 Kamila Grabarz prof. dr hab. Emil Orzechowski Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Promocja kultury (muzyki) etiopskiej w świetle projektu "Ethiopigues" Francisa Falceto (praca licencjacka) 2013 Karolina Piotrowska dr Ewa Wołk-Sore Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział orientalistyczny
Promocja kultury czy promocja przez kulturę? – Polska dyplomacja kulturalna w XXI wieku (praca magisterska) 2013 Marta Stormowska prof. dr hab. Grażyna Michałowska Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Promocja kultury hiszpańskiej w Polsce (praca magisterska) 2012 Magdalena Marek prof. dr hab. Emil Orzechowski Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Promocja kultury ludowej w Polsce na przykładzie działań Zespołu Pieśni i Tańca Uniwersytetu Warszawskiego „Warszawianka” (praca licencjacka) 2013 Maria Jankowska dr Alicja Waszkiewicz-Raviv Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Promocja kultury norweskiej w Polsce przez Ambasadę Królestwa Norwegii i Towarzystwo Polsko-Norweskie (praca magisterska) 2007 Aneta Laskowska dr hab. Marta Grabowska, prof. UW Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Historyczny
Promocja kultury polskiej na Wschodzie – próba analizy (praca licencjacka) 2010 Kamila Sędzicka dr Joanna migielska Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Promocja kultury polskiej na Wschodzie (praca licencjacka) 2010 Kamila Sędzicka dr Joanna Śmigielska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Promocja kultury polskiej za granicą w latach 2000-2006 na przykładzie działalności Biblioteki Narodowej i Centrum Międzynarodowej Współpracy Kulturalnej - Instytutu Adama Mickiewicza (praca magisterska) 2005 Magdalena Kasa prof. dr hab. Wiesław Dobrzycki Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Instytut Stosunków Miedzynarodowych
Promocja kultury w Białymstoku na przykładzie białostockich portali internetowych (praca licencjacka) 2011 Adam Zyskowski dr Tomasz Paweł Rosiński Białystok (Uniwersytet w Białymstoku) Instytut Socjologii i Kognitywistyki
Promocja kultury w Rudzie Śląskiej na łamach prasy lokalnej w 2006 roku (praca licencjacka) 2008 Elżbieta Kluska dr Iwona Pugacewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Historyczny
Promocja kultury wysokiej skierowanej do odbiorcy masowego na przykładzie BBC Proms (praca licencjacka) 2013 Robert Suchocki dr Wojciech Jabłoński Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Promocja miasta stołecznego Warszawy jako stolicy kultury (Praca magisterska) 2011 Małgorzata Kiebasińska dr hab. Andrzej Kojder Warszawa (Uniwersytet Warszawski), Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego
Promocja Nowego Sącza przez kulturalną działalność Nowosądeckiej Małej Galerii na tle wybranych inicjatyw kulturalnych organizowanych przez instytucje kultury w mieście (praca magisterska) 2011 Joanna Nieć dr hab. Jan Wojciechowski Uniwersytet Jagielloński, Instytut Kultury
Promocja zdrowia kobiet a choroby nowotworowe (praca magisterska) 2007 Małgorzata Lech prof. dr hab. Józefina Hrynkiewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Promocja zdrowia prokreacyjnego (praca magisterska) 2011 Klaudyna Wójcik prof. dr hab. Józefina Hrynkiewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Propaganda Korei Północnej na fotografiach opublikowanych w okresie od śmierci Kim Dzong Ila do maja 2013 roku (praca licencjacka) 2013 Anna Gałęska dr Tomasz Olczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Propaganda w dobie postpolityki (praca licencjacka) 2015 Filip Brennek dr Tomasz Olczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Public relations instytucji kultury w Polsce (praca magisterska) 2012 Barbara Fabiś prof. dr hab. Bogusław Nierenberg Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Public relations w polskiej polityce na przykładzie Kazimierza Marcinkiewicza (praca magisterska) 2008 Katarzyna Gruszewicka prof. dr hab. Krzysztof Kiciński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Reklama społeczna jako instrument kształtowania postaw i zachowań (praca magisterska) 2013 Katarzyna Rynkiewicz prof. dr hab. Grzegorz Nowacki Białystok (Uniwersytet w Białymstoku) Instytut Socjologii i Kognitywistyki
Reklama społeczna w Polsce. Analiza problemu w latach 2008-2011 (praca magisterska) 2012 Monika Pohl prof. UW dr hab. Iwona Jakubowska-Branicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Reklama szokowa i jej oddziaływanie na odbiorcę (praca magisterska) 2012 Edyta Błachut dr hab. Cezary Woźniak Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Kultury
Reklama wizerunkowa jako narzędzie kreowania wizerunku marki (praca licencjacka) 2013 Alicja Rządkowska dr Tomasz Olczyk Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Reklama, element kultury masowej w opiniach wybranej grupy młodych Polaków (praca magisterska) 1998 Iwona Checiak prof. dr hab. Zbigniew Bokszański Instytut Stosowanych Nauk Społecznych (Uniwersytet Warszawski)
Rodzaje środków oddziaływania na zmianę postaw w reklamie społecznej (praca licencjacka) 2013 Anna Świś dr Marek Kłosiński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Schemat bajki magicznej Proppa w reklamie telewizyjnej jako przykład wykorzystywania czynników kulturowych kształtujących zachowania konsumenckie (praca licencjacka) 2011 Małgorzata Michałowicz dr Marek Kłosiński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Seks jako produkt konsumpcji w dyskursie współczesnych reklam (praca licencjacka) 2010 Agnieszka Wójcik-Uchmańska dr Mariola Bieńko Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Sposoby przedstawiania problemów społecznych kobiet w kampaniach społecznych w Polsce i na świecie. Wizerunek kobiety w reklamach społecznych (praca magisterska) 2008 Izabela Łukaszewska prof. dr hab. Małgorzata Fuszara Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Sposoby reklamowania się organizacji pożytku publicznego w Polsce. Na podstawie ogłoszeń opublikowanych w tygodnikach Newsweek. Polityka i Wprost (praca magisterska) 2012 Marta Święcka prof. UW dr hab. Iwona Jakubowska-Branicka Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Sposoby reprezentacji kobiecości. Analiza przedstawień w polskiej reklamie (Praca magisterska) 2000 Agata Owczarek dr hab. Małgorzata Jacyno Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Socjologii
Sprofilowanie stacji telewizji publicznej oraz komercyjnej na podstawie ich działalności i oferty programowej (praca magisterska) 2014 Aleksandra Hruszka prof. UW dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Standardy etyki zawodowej w public relations (praca magisterska) 2011 Kinga Akonom prof. dr hab. Józefina Hrynkiewicz Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Stereotypy płci i ich podtrzymywanie w reklamach (praca licencjacka) 2012 Karolina Konecka dr Ewa Gniazdowska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Strategia promocyjna Katalonii w dzienniku "La Vanguardia" jako wyraz tożsamości narodowej Katalończyków (praca magisterska) 2011 Sylwia Mordarska dr hab. Krystyna Romaniszyn prof. UJ Kraków (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Socjologii
Strategie komunikacyjne warszawskich instytucji kultury w serwisie społecznościowym Facebook (praca magisterska) 2012 Katarzyna Matej prof. UW dr hab. Barbara Fatyga Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Strategie kreowania znaczenia w reklamach środków farmaceutycznych - podejście zintegrowane. Analiza komunikatów reklamowych z lat 2007-2008 (analiza zawartości i semiotyczna) (praca magisterska) 2009 Tatiana Popadiak-Kuligowska prof. UW, dr hab. Elżbieta Zakrzewska-Manterys Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Systemy informacji miejskiej w perspektywie socjologicznej (praca magisterska) 2005 Marian Misiak prof. dr hab. Aldona Jawłowska-Konstanciak Warszawa Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
Szok w reklamie społecznej. Analiza socjologiczna zjawiska (praca magisterska) 2012 Monika Rodriguez prof. UW dr hab. Wojciech Pawlik Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Teoria i praktyka propagandy na przykładzie audycji Radia Maryja (praca magisterska) 2008 Krzysztof Dziomdziora dr Marek Kłosiński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Tożsamość na sprzedaż. Kibice i fani piłki nożnej w świecie konsumpcji na przykładzie wybranych metod marketingowych stosowanych przez Legię Warszawa (praca licencjacka) 2014 Maciej Kośliński dr Albert Jawłowski Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Wartości w reklamie (praca magisterska) 2004 Monika Godewska prof. dr hab. Krzysztof Kiciński Instytut Stosowanych Nauk Społecznych (Uniwersytet Warszawski)
Wizerunek kobiety w mass mediach: reklama telewizyjna i prasowa (praca magisterska) 2008 Monika Niesłuchowska prof. UW, dr hab. Beata Łaciak Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Wizerunek Polski z perspektywy PR (praca magisterska) 2007 Paulina Zwardoń prof. dr hab. Krzysztof Kiciński Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych
Wizerunki kobiet w polskiej reklamie telewizyjnej i ich konsekwencje psychologiczne (praca licencjacka) 2015 Katarzyna Śliwa dr Ewa Gniazdowska Warszawa (Uniwersytet Warszawski) Instytut Stosowanych Nauk Społecznych

Strony